top of page
חיפוש

פרסום באינסטגרם

כבעלי עסקים בוודאי אתם מודעות לרמת החשיבות של פרסום, בין אם מדובר ב פרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם, פרסום בגוגל ובין אם מדובר בפרסום בעיתון. אינסטגרם היא למעשה הדבר הכי מעניין שיש כעת בתחום רשתות חברתיות. אינסטגרם לא מפסיקה להמציא את עצמה מחדש. היא משפצת את הסטוריז, היא מוסיפה פיצ'רים, היא השיקה את ה- IGTV, היא הסירה את מגבלת 60 השניות על סרטוני הוידאו, וכל הדברים האלה רק עושים חשק למפרסמים לפתוח את הכיס ולהשקיע בה יותר. ומה הפלא באמת. עליכם לתחזק עמוד אינסטגרם פעיל, מעניין, מושך וכזה שיוצר מעורבות עם הקהל ונמצא במגמת עלייה. הבעיות מתחילות כשאתם עושים את הכל בצורה מקסימלית מבחינתכם, כביכול, אבל חשים שאתם עומדים במקום. אתם עם רצון ניכר להשקיע ומעלים פוסטים שלא מקבלים מהם יותר מדי תפוקה, כמות העוקבים נשארת סטטית ולמרות כל המאמצים אתם לא מצליחים לגדול ולהתרחב. במאמר הזה נבין מה אתם עושים לא טוב... אם ברצונכם קידום אמיתי באינסטגרם, פנו עוד היום לחברת "יקיר ונה הפקות" – תוכלו לקבל אצלינו מגוון חבילות קידום מגוונות, פרסום ביוטיוב, באינסטגרם, בגוגל ובאופן הכי מקצועי שיש.


מדוע כמות העוקבים שלכם באינסטגרם לא גדלה?

קניתם עוקבים, לייקים ותגובות? בסדר, מרשים ביותר, זרקתם פצצה לאוויר ובאמת בטווח הקצר המספרים שלכם יעלו. אך זו איננה גדילה אמיתית , אין לכך משמעות שהגדלתם את כמות העוקבים באינסטגרם, לא ניתן באמת לעבוד כיום על אף אחד... להרים רק את המספר - לא עושה כלום. הרי אין בכך כל אפקטיביות. אלא אם כן עושים זאת בחכמה.

לא עקביים? לא לעניין לפרסם פוסט פעם בשבוע, לאחר מכן ארבע פעמים ביום ואז לפרסם פוסט רק לאחר שלושה חודשים. בחשבון הפרטי שלכם, אתם רשאים לעשות את כל העולה על נפשכם. כשאתם מתבוננים בדף עסקי, אתם צריכים שתהיה לכם איזושהי שיטה מדויקת, אשר תגדיל את הנוכחות, את החשיפה למוצר והשירות שהנכם מספקים. אתם צריכים שהעוקבים שלכם יראו דף פעיל, ממותג ושהם יתרגלו ויהנו לראות פוסטים שלכם.




16 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page