top of page
חיפוש

צפיות ביוטיוב - מידע וטיפים מיקיר ונה הפקות

לכל אלו מביניכם, אשר מכירים את אתר יוטיוב כאתר המציג סרטונים – יש לנו עבורכם מידע שידהים אתכם.. האתר הכי נצפה בעולם שהינו יוטיוב, ראשיתו הייתה אתר היכרויות, הייתם מאמינים לעובדה זו?

כל הרעיון של אתר יוטיוב כאתר היכרויות היה כדי לפתח שיחה בין הגולשים ועל מנת למצוא ביניהם התאמה. האתר פעל כך בשנת 2005, הרעיון לא ממש צלח ולפתע חלה תפנית שבמקום אתר היכרויות נכשל קיבלנו את האתר השלישי הנצפה ביותר בעולם שהינו יוטיוב, פשוטו כמשמעו אתר הצפיות יוטיוב.

עובדה נוספת מעניינת אודות אתר יוטיוב היא שבכל דקה אחת עולות בו למעלה מחמש מאות שעות של וידאו וזה שמנוע החיפוש שבו שני אך ורק לגוגל. אצלנו ב"יקיר ונה הפקות" אנחנו נותנים דגש על פרסום ביוטיוב ממוקד ויעיל לצד פרסום בפלטפורמות נוספות, כל תחום ופלטפורמת הפרסום המומלצת.

מספר פעולות מומלצות אשר מעלות צפיות ביוטיוב :

  • שלחו את סרטון היוטיוב שלכם לחברים קרובים, רחוקים ובני משפחה.

  • צרו רשימת תפוצה בוואצאפ בה הכניסו את כל האנשים הרלבנטים לפרסום השיר שלכם ושלחו להם שבוע לפני שהשיר יוצא טיזר, תקציר מהשיר כדי ליצור עניין לקראת הוצאת השיר, כך תהיה לכם רשימה אשר תוכלו להשתמש בה בכל פעם אשר תוציאו שיר חדש ותוכלו להעלות דרכה את מספר הצפיות ביוטיוב.

  • אל תתביישו, העלו את האינטרקציות בסרטון ע"י בקשה לתגובה ולייק, "אשמח לקבל תגובה ולייק ממך אם זה לא קשה לך", במקרה הגרוע לא יגיבו, במקרה הטוב, תקבלו תגובה ולייק בסרטון היוטיוב.

  • אל תשתמשו בהרבה תגיות ביוטיוב, יוטיוב מעלים ממנוע החיפוש שלו סרטונים שמשתמשים בהרבה תגיות.

  • אל תשתמשו בתגיות של זמרים אחרים, יוטיוב רואים זאת כהונאת תגיות ויכולים למחוק לכם את הערוץ אם יעלו על זה.

  • בצעו שיתופים ידניים ישירות מאפליקציית יוטיוב ולא בצורה של העתק הדבק, מהסיבה שזה מעלה את הדירוג של הסרטון ואת כמות השיתופים אשר מופיעים ליוטיוב בסטטיסטיקה, דבר שמקדם את הסרטון בסרטונים החמים ומעלה את כמות הצפיות ביוטיוב.

  • הקפידו על טיימינג נכון. במידה והחלטתם שאתם רוצים לעשות קמפיין במטרה להגביר צפיות ביוטיוב פנו אלינו עוד לפני שהשיר יוצא על מנת שניערך בהתאם נדאג לאשר את הקמפיינים לפני מועד הוצאת השיר.




האתר סרוק ומצולם, כל זכויות המידע והמאמר שמורות ליקיר ונה הפקות, אין להעתיק ללא אישור בכתב.

69 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page