top of page
חיפוש

פרסום בפייסבוק

אם במידה ואתם בעלי עסק, סביר להניח כי תרצו לקדם את העסק שלכם. ניתן לעשות לשם כך הרבה דברים, כמו למשל פרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם, פרסום בגוגל, שיווק דיגיטלי, שיווק באינטרנט, פרסום באינטרנט וכיוצא בזה. כל אחד יכול לבצע בעצמו את מטלת הפרסום, בהנחה כי הוא מבין את עולם הפרסום והרשתות החברתיות, אך כשלוקחים חברה מקצועית, אפשר להגיע באותה העלות שאתם מוציאים לפי 8 חשיפה באופטימיזציה טובה ולעיתים גם יותר, לשם כך יש אנשי מקצוע. חברתינו שמה דגש על פרסום ביוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם ופלטפורמות נוספות. קידום ממומן נכון יכול לצאת משתלם מאוד אם הוא מנוהל נכון ותוכלו להשיג ממנו מכירות טובות ביותר באמצעות לידים. חשוב שתבטיחו תהליכי בקרה ואופטימיזציה הן בדפי הנחיתה והאתרים אליהם הלקוחות מופנים והן במודעות המגוונות.

כיצד הופכים קידום ממומן בפייסבוק למשתלם בעזרת אופטימיזציה של דף הנחיתה?

· גשו באופן ישיר לעניין - דף נחיתה איכותי הינו כזה ששם את היתרונות מול עיני המשתמש, אשר מבליט את היתרונות של השירותים והמוצרים או שלכם ושלא הולך סחור סחור ומעמיס בטקסטים שלא לצורך ובפרטים טכניים. עליכם לדעת, כי דף נחיתה הוא לא האתר שלכם ושאין צורך לעייף את המשתמש בכמויות טקסט לא רלוונטיות. דף נחיתה טוב צריך להיות תמציתי, מדויק, ענייני ומכוון מטרה – להשיג ליד. זה הכל.

· היכרות עם קהל היעד שלכם – אינכם מעוניינים בקבלת קליקים לא רלוונטיים. זה גם עולה לכם הרבה כסף וגם מייצר כאבי ראש מיותרים שעדיף לחסוך אותם. יתרון בולט בפייסבוק הוא שאפשר לטרגט אנשים בצורה מאד מדויקת ומיטבית. אפשר להגיע לאנשים ספציפיים על בסיס נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, רכישות קודמות וכיוצא בזה ואת זה אתם יכולים לעשות די בקלות ברגע שאתם מכירים ויודעים מי קהל היעד שלכם.



26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page