top of page
חיפוש

קידום אתרים

כבעלי עסק, אתם בהחלט מודעים לאפשרויות השונות של שיווק אתרים. קידום אתרים הוא תחום מסובך, אשר טומן בחובו הכולל עשרות ומאות נתונים, אשר משפיעים על מיקום של אתר במנועי החיפוש. יותר מתשעים אחוזים מהגולשים ברחבי הגלובוס כיום מחפשים בגוגל ולא במנועי חיפוש אחרים, כך שאם נתייחס לפרמטרים המשפיעים על הקידום האורגני בגוגל, נגלה כי רק חלק מהם ידועים לציבור ואחרים נלמדים בעזרת ניסוי וטעיה או מאחרים שכבר ניסו, טעו ומשתפים את הניסיון שלהם. אחד הדברים שאנו יודעים לבטח הנו כי משפיעים בצורה קריטית על קידום האתר הוא התוכן שאתם כותבים לאתר שלכם. רבים מכם, כבלי עסק, בוודאי תוהים – מדוע העסק שלכם אינו נמצא בגוגל? ככלות הכל קישרתם לאתר שלכם מכמה מקומות, הוספתם אותו לגוגל, אז מהי הסיבה? התשובה לכך היא פשוטה – גוגל מחכה על מנת שהיא בעצמה תרצה להוסיף את האתר שלכם. האינטרס שלה זה להגדיל את האינדקס שלה, ככה שהיא לא ממש זקוקה לאישור שלכם. אם ברצונכם לבצע פרסום עסקים, שיווק עסקים, שיווק לעסקים, שיווק אתרים – פנו אלינו עוד היום ושימו דגש על פרסום ביוטיוב וכן על שיווק אתרים באופן אפקטיבי וממוקד.

אם יש קישורים ברשת אשר מפנים לאתר שלכם, מדוע בכל זאת הוא לא מופיע בגוגל?·

· יותר מדי אופטימיזציה, הווה אומר - העמוד או כל האתר שלכם, בנויים עבור מנועי החיפוש ולא עבור אנשים. הדבר עשוי להתבטא בצפיפות גבוהה מהרגיל, אחוז נטישה גבוה וכיוצא בזה.

· אפקט ארגז החול לעתים ישנו – כחלק מתהליך בקרת האיכות של תוצאות החיפוש, אתרים חדשים לרוב נבדקים שאכן הם ראויים להיכלל באינדקס. התהליך הזה לפעמים לוקח זמן מה. צריך להמתין בסבלנות, אין ברירה.



12 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page