top of page
חיפוש

צפיות ביוטיוב - יקיר ונה הפקות

ככל שיוטיוב הופכת רוויה יותר, יותר ויותר קשה למשוך את הצופים לתוכן שלך ולהגיע לכמות מכובדת של צפיות ביוטיוב. כתוצאה מכך, רכישת צפיות יוטיוב על ידי שטחי פרסום ופרסומות יוטיוב הפכה להיות דרך פופולרית יותר ויותר להשיג יותר צופים במהירות וללא קושי.


ישנם כמה יתרונות לביצוע פרסום ביוטיוב. הבולט ביותר, קניית צפיות יוטיוב דרך פרסומות יוטיוב תעזור להאיץ את הצמיחה הטבעית והאורגנית של הסרטונים והערוץ שלך. סרטונים עם מספר צפיות גבוה יותר נוטים להיתפס כאטרקטיביים יותר, מה שמביא לתנועה רבה יותר.


לדוגמה, נניח שאתה רואה ביוטיוב שני קאברים שונים של שני זמרים שונים לאותו השיר:

- בסרטון הראשון יש 200,000 צפיות

- בסרטון השני יש 800 צפיות


על איזה סרטון אתה תלחץ? ברוב המוחלט של המקרים, משתמשי יוטיוב היו מניחים שהסרטון הראשון טוב יותר, פשוט מכיוון שיש לו יותר צפיות. לכן קניית צפיות ביוטיוב יכולה לספק בסיס של צפיות אשר יפעלו למשוך צופים אורגניים משלך בעתיד, ולהגדיל את הנראות של התוכן שלך.


לרוע המזל, יש חברות רבות אשר מוכרות צפיות יוטיוב שאינן אמיתיות במסווה של צפיות יוטיוב אמיתיות.

יש לציין שאתרים אלו מציגים התחייבות לכך שמדובר בצפיות אמיתיות, אך רכישה מאתרים שאינם מהימנים יכולה לגרום לערוץ היוטיוב של המשתמש להימחק עם כל תוכנו. ישנן דרכים מאוד פשוטות לראות האם מדובר בצפיות אמיתיות או שאינן אמיתיות דרך סטטיסטיקת יוטיוב, כיצד? נלמד זאת במאמרים הבאים.



מה הם היתרונות של פרסום ביוטיוב?

ל פרסום יוטיוב יש מגוון נרחב של יתרונות, להלן כמה מהם:

  • מיקוד לפי מיקום, מין, גיל והעדפת שפה.

  • גישה לקהילה שניה בגודלה ברשת האינטרנט וקישור לגוגל.

  • מיקוד על פי מלות מפתח או לפי הקשר שלהן.

  • מבחר נרחב של אלטרנטיבות של איך להעביר מסר של שיווק ולהגן על המותג שלכם מכישלון.

  • פלטפורמה של גוגל, אשר תאפשר לכם להעביר בקלות וביעילות את הפרסומת שלכם ללא מתווכים נוספים וכן ללא מסננים.


כיצד השימוש ביוטיוב יכול לעזור לכם לקם את העסק שלכם?

את אחוזי המעורבות הכי גבוהים משיג תוכן ויזואלי, כפי שאתם בוודאי כבר מבינים. וידאו ותמונות. מחקר אשר התפרסם ב- VIDIARF סיכם, כי כשמונים אחוז ממשווקי ה- B2B מדווחים על הצלחה ניכרת כאשר השתמשו בשיווק ובפרסום בעזרת וידאו. דעו לכם, כי יוטיוב שייכת לגוגל, ולכן יש לה אינטרס לקדם בתוצאות החיפוש שלה תכנים שעשויים מסרטוני וידאו שלטעמה האישי הם מועילים. הווה אומר – גם במידה והאתר שלכם לא ממוקם בעמוד הראשון של גוגל, סרטון הוידאו שלכם כן יכול להגיע לעמוד הראשון של גוגל, כך אפשרי להיחשף בפני קהל יעד נרחב ביותר ותוכלו תוך כדי כך להגדיל באופן משמעותי את הלקוחות שלכם.



האתר סרוק ומצולם, כל זכויות המידע והמאמר שמורות ליקיר ונה הפקות, אין להעתיק ללא אישור בכתב.

23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page