top of page
חיפוש

ויזואליות בקידום

רובכם ככולכם מעדיפים להנעים את זמנכם בצפיה ביוטיוב על פני קריאת טקסט שמעייף את העיניים ולכן עבור סרטוני הסברה יש תפקיד ניכר בהעברת מידע ללקוחות שלכם על השירותים או על המוצרים של העסק שלכם והיכולת המכירתית שלהם רק הולכת וגדלה. על מנת ליצור הצלחה בפרסום עליכם לדעת איזה סוגים של סרטונים מצליחים קיימים והאם מומלץ לכם להשקיע בהפקה של סרטונים מקבילים אליהם. סרטוני הסברה לצורך קידום סרטון ביוטיוב הנם סרטוני אנימציה או סרטונים מונפשים לרוב, אשר נועדו להסביר על המוצר והשירות שאתם מעניקים בצורה קלאסית וקצרה, כך שהצופים בסרטון יוכלו להבין בדיוק את מרכז המסר בסרטון שהוצג להם. אצלנו ב"יקיר ונה הפקות" אנחנו נותנים דגש על פרסום ביוטיוב אפקטיבי וממוקד.


סוגים של סרטוני הסברה לצורך קידום סרטון ביוטיוב

· סרטוני הסברה באנימציה של דו מימד - בסרטונים הללו האובייקטים זהים לאלה אשר קיימים באינפוגרפיקה והם בעלי אופי מסיבי יותר, ברוב המקרים מטרתם העברת מסר בעל אופי מקצועי וכן רשמי. סרטוני ההסברה באנימציית תלת מימד מתאימים להצגת נתונים כלכליים או סטטיסטיים, הסברים לעובדים על שינויים גדולים אשר עשויים לקרות בחברה, הסברים על מדיניות וכו'.

· סרטוני הסברה באנימציה של סטופ מושן - מן מאגר נרחב של טכניקות אנימציה עבור סרטוני הסברה, אנימציה זו בולטת ביכולת שלה להעביר מסרים ממוקדים, אינטליגנטים והומוריסטיים. סרטוני הסברה אשר עשויים בטכניקת סטופ מושן לרוב משתמשים בדמויות הומוריסטיות עשויות שילוב של חומרים שונים, גזרי נייר, פלסטלינה. סרטוני הסברה אלו מהווים טכניקת אנימציה ישנה, שממשיכה לפרוח בבתי הקולנוע וברשת, החל מסרטונים קצרים וכלה בסרטים באורך מלא. סרטונים אלו מורכבים מהרבה פריימים בודדים – לרוב זה כולל כמה מאות לדקת אנימציה. בין פריים לפריים מזיזים קצת את הפרמטר אשר מצולם וכך, למעשה, נוצרת אשליה של תנועה.




10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page